pondělí 18. března 2013

Telefonát s TDI

V rámci šetření nákladů (to dojíždění jde dost do peněz)  jsem si dal závazek, že na stavbu budu jezdit pouze úterky, čtvrtky a víkendy. Podle původní dohody, měl dnes TDI převzít střechu. Když jsem mu volal, dozvěděl jsem se, že je s Jarkem domluvený na středu 16:00, kde si taky ujasní pravidla a zodpovědnosti. 

Při definování kritérií platby v OC Smichov jsme se s Jarkem domluvili, že platby budou uhrazeny po ukončení a převzetí jednotlivých etap. Jelikož tomu nerozumím, rád bych, aby byly etapy převzaty TDI. Když on neshledá žádnou závadu, nemám problém za kvalitní práci zaplatit domluvenou odměnu.

Stavba běží rychlím tempem a proto jsem trochu nervózní z odkládání toho termínu pro TDI. Nerad bych aby to dopadlo tak, že některé věci už nebude možné zkontrolovat, protože to nebude technologicky možné. Předběžně jsme domluveni, že TDI bude navštěvovat stavbu 2xtýdně, z toho minimálně jednou se mnou.

Jarka jsem taky požádal o objednání a instalaci Meidingerova hlava SCHIEDEL UNI PLUS 18.

A zde odkaz na článek, který je mojí noční můra:




Žádné komentáře:

Okomentovat