úterý 12. března 2013

Komín

Po práci jsem šel do posilky a tak jsem se do Čakovic dostal až kolem osmé. 

Všude byla tma jako v rohu a tak jsem si svítil čelovkou. Narychlo jsem zkouknul okna. Byly dopěněny. Teda většinou. U nekterých jěště bylo vidět sem tam mezírky, ale možná ještě nebyly udělány na čisto. Místo komínu byla položená jedna tvárnice a všude kolem byly vedra s vodou. Kluci asi špekulovali, protože tvárnice byla položená úplně jinak než jsme byli domluvený s Jarkem. Důvod byl zřejmý  Z horního trámu vysel na špagátu hřebík a určoval maximální možnou levou hranu budoucího komínu. Na délku, tak jak jsme to původně plánovali by se komín nevešel mezi krokve a tak bude na šířku s odvětráním směrem k příčce. Servisní dvířka se tak přesunou ku schodům a odpadně vyřezávání panelu z kumbálu pod schody. Odpadá i rozhodování, jestli komín lícovat s vložkou, nebo ho odsadit a do vzniklého místa zasadit lavici. Komín je 65 cm od zdi, t.j. bude lícovat s vložkou. 

Na poschodí jsem zavřel okno, zkontroloval jestli je zavřená elektrika (byla) a valil jsem domů na večeři.

Žádné komentáře:

Okomentovat