úterý 26. března 2013

Běhání

Dopoledně jsem měl schůzku ohledně zónové regulace. Probrali jsem všechny úskalí Syncoo Living a navrhli konkrétní konfiguraci. Od Stavitele si nechám nainstalovat "standard" a na ten pak udělám upgrade. Všechny stavební práce, které přicházejí v úvahu jsou podle mně stejně nerealizovatelné (propojení skříně na přízemí se skříní v patře), propojení skříně v přízemí nebo centrální jednotky s kotlem v pracovně), takže to budu řešit dokoupením dalších prvků.

Moje představa je:

Přízemí:
- kotel Protherm Rejnok 12kW
- 1x centrální jednotka  QAX913 napojena na 230V
- 1x regulátor topných okruhů RRV918 napojen na 230V
- 7x termohlavice STA 23
- 1x relé (které sdruží 5 topných okruhů do jedné místnosti "Open Space")
- 1x modul XXX který bude drátově regulovat kotel ON/OFF a bude bezdrátově příjímat signál z centrální jednotky

Poschodí:
- 1x regulátor topných okruhů RRV918 napojen na 230V
- 5x termohlavice STA 23 (v případě že je v patře 5 topných okruhů, to přesně nevím)

Při popsaných stavebních úpravách by se dalo ušetřit: 

- 1x regulátor topných okruhů RRV918 napojen na 230V na poschodí - v případě že se mi podaří drátově spojit rozvodovou skříň v patře s rozvodovou skříní na přízemí, nebudu potřebovat
-  1x modul XXX který bude drátově regulovat kotel ON/OFF v případě že se mi podaří drátově spojit rozvodovou skříň na přízemí s kotlem (nebo centrální jednotku s kotlem) nebudu potřebovat

Pak jsem letěl do Benešova odevzdat podepsaný souhlas sousedů se stavbou domovní ČOV. V kanceláři nikdo nebyl i když mi bylo přislíbeno že tam určitě někdo bude, tak jsem to nechal v poště.

Cestou z Benešova jsem se stavil v Čakovicích. Počkal na dělníky a Stavitele, kterému jsem zaplatil dokumentaci a montáž komínu. Dřevěná fasáda domu byla na některých místech obroušena. Stavitel říkal, že chce začít se severní stranou aby mohl dát dolu lešení a umožnil tak lepší přístup. Okapy byly svedeny do dešťáků. Nová parta instalovala vevnitř kamna. Měl jsem z nich pocit "Pat a Mat" ale snad to bude dobrý. Dům neshoří a ani nebude vyuzený. Když jsem odjížděl, z komínu se již kouřilo... 

Přes víkend kamna vyzkouším a když budou čmudit tak je zakážu.    


Žádné komentáře:

Okomentovat