sobota 23. března 2013

SIKO České Budějovice

V sobotu jsme se vybrali do Českých Budějovích do prodejny SIKO. Jarek tam má známý a taky rabaty. Po tom co nám oznámil, že se musíme vejít do 280 CZK/m2 bez daně, tak je to vlastně jediné místo na planetě, kde máme šanci vybrat obklady bez toho aby jsem je museli doplácet.

Cesta byla v pořádku, Majda jí skoro celou prospala. Před Táborem byla bouračka, ale dlouho jsme tam nestáli. Cestou jsem se taky stavili v Čakovicích, kde evidentně od úterý nikdo nebyl. Komín byl pořád přikrytý plachtou, jenom na záchodě byl nový vercajk. Asi se tam stavil Honza cestou z Litomyšle.

Jelikož se na stavbě nic nezměnilo, dlouho jsem tam nepobyli a do Budějek  dorazili asi o hodinu dřív. Nejdřív jsem uvažovali o rychlé bagetě na OMV, nakonec jsem zaparkovali u Igy a místo do Alberta se usadili v potrefené huse. Dali si výbornou bramboračku v chlebe a kdyby nám to nebylo blbé, ten nedojedený chleba by jsme si nechali zabalit.

V SIKO se nás ujal mladý designer. Dostali jsme kafe, řekli mu naše představy, obehali zopár kojí a vzorků, prolistovali katalog, ukázali fotky a po hodine jsem odcházeli s jasnám zadáním na WC Via Veneto a koupelnou v barvach béžové a zelené (SALIX) nebo opět béžové a hnědé Wenge.
Via Veneto záchod
Skleněná SALIX koupelna

Wenge kopelna s béžovou podlahou
Cestou domů jsme se stavili na kafe u Pavli. Byl doma i Luděk a tak jsem si neodpustili "krátkou" konzultaci architektonického řešení obezdívky krbu. Po tři  a půl hodine se v porodních bolestech zrodil tenhle návrh :-)
Krb s přiznaným odtahem do komínu
Domů jsem dorazili v osm, zkoukli Hranaře a šli spát.


Žádné komentáře:

Okomentovat