neděle 31. března 2013

Hrubý navrh vody a elektřiny

Dnes jsem se po oběde vybral na stavbu. Nikým nerušen, v klidu, jsem si prohlídnul všechno, co je již hotové. 

Využil jsem možnosti lešení a nejdřív si prohlídnul obroušení dřevěné fasády. To mi přišlo v pořádku. 

Klempířina je ale z mého pohledu udělaná špatně. 
- rohy na jihovýchodním rohu příliš nelícují. 
- taky mě nepotěšila realizace úžlabí na střeše, kam ústí okap z jižní střechy. Přijde mi, že tam musí voda z okapu stříkat přímo pod oplechování a tašky. 

Tohle jsou vady, které budu řešit. Co ale řešit už asi nejde je přišroubovaní střešního panelu v dětském pokoji k jižní paneláži.


V interiéru mně zarazily ty OSB desky místo podlahy. Mají stejnou pevnost jako latě, které jsou použity jinde? Nebude se to houpat, nebude to víc hlučné?



Spojení panelů mezi dětským pokojem a hernou je již taky zaklopeno. Snad tam dali dost izolace. Izolaci si chci ověřit infrakamerou. 


Druhá část mé exkurze byla hrubá příprava na rozvody. Voda, odpady, elektřina  regulace podlahovky. Zamyslení se, co jak a co nejsnadněji.

Pracovna a místo, kde bude elektrokotel a bojler. Je tam příprava na přívod do rozvaděče včetně zemnícího pásku a odpad na přepad z bojleru.

Pracovna: hlavní uzávěr vody. Zde bude venkovní kohoutek na vodu.
Pracovna: díra po komínu z původního plynového kotle. Musí se zadělat.
Koupelna: kastlík nalevo i napravo. K čemu tam je?
Kuchyň: hloubka 50cm, sem lednici nenatlačíme.
Kuchyň: původní místo pro lednici. hloubka 75cm.
Jídelna: Vidím přes překlad nad oknem
Obývák: místo kde umístním centrální jednotku na regulaci topění. Sdružení vypínačů bude víc než žádoucí.
Obývák: Sdružení vypínačů bude víc než žádoucí.
Obývák: zde budeme muset napasovat krbovou vložku. Hloubka 58cm. Šířka: 100cm až k vypínačům.
Obývák: oprava poškozených trámů
Obývák: oprava poškozených trámů
Špajz: Rozvodová skříň plná bůh ví čeho. K čemu slouží?
Koupelna: vanu pod okno nebo pod skosení?

Žádné komentáře:

Okomentovat