středa 13. března 2013

Komín II.

Z práce jsem vyrazil brzo. V ČSOB jsem si založil spořící účet a na Modřanské chtěl okouknout Steko a ABX. Ani jedno neměli. Na stavbu jsem dorazil kolem páté. Procházci právě balili. 

Jižní strana střechy již byla pokryta taškami. Bohužel, pamatuji si, že když jsem probírali tašky, jedna celá paleta byla špatná. Teď se na zemi válelo sotva deset evidentně rozlámaných tašek. Ty s ulámanými zámky šli pravděpodobně na střechu... Zítra se zeptám.

 Pokroky byly i vevnitř  Komín byl vyzděný skoro až po střechu, radon zaveden do větrací šachty. Příprava na přívod kouřovodu je bohužel víš než bylo domluvené (180 cm) a tak bude muset být krbová vložka vyzděna o par cm nad schodiště. Uvidíme jak to bude vypadat.



Sbalil jsem plachtu, kterou jsme s Maci natáhli když pršelo do baráku, ať se to pod ní vysuší. Oběhnul jsem okna, vysbíral termosky a poháre co tam dopoledně spolu s kafe a čajem přinesla dělníkům Maci a prášil domů. Na střeše přibyli i okapy, ty jsem si všimnul už včera.

Žádné komentáře:

Okomentovat