sobota 29. června 2013

Retenční nádrž

Dnes jsem si trochu porochnil doma. Skouknul autosalón, povysával a ... zvoní telefon. Řidič, který mi měl dnes dovézt retenční nádobu mi oznámil, že je v Čakovicích u hřiště a ptal se na cestu k baráku. Tu jsem mu vysvětli, sednul do auta a vyrazil přímo na dům, ať tam dlouho nečeká. měl jsem v plánu ještě skočit do BAUHAUS v Průhonicích a koupit novou pistoli na PUR pěnu a Thermo Kleber.

Pán byl hrozně milí, vykutáleli jsem nádobu až k připravené díře. Byl zdvořilí, bylo vidět že je rád že má práci a zákazníka si vážil. Ne jako ten náš, nebo zmlsaný pražský dodavatelé.

Po převzetí (a zaplacení) jsem skočil do BAUHAUS a pak domů na oběd. Skouknul jsem si Moto 2 a vyrazil zpátky na dům lepit XPS. Sokl jsem si musel po těch deštích znovu okartáčovat a napenetrovat. Zatím co mi to schlo, nad hlavou se mi honili mraky a já se modlil aby nezačalo pršet. Bez sluníčka to schlo pomalu a tak jsem se pustil do vykopání díry pro dvorní vpust, Díra má být 60 na 60 a 60cm hluboká od budoucí nuly (trávy). Odhalil jsem taky trubky dešťové kanalizace, kam se budu napájet a zkontroloval spád. 

Pak už jsem jenom lepil. Dolepil jsme sever (ještě kousek tam zbyl), východ a oblepil oba rohy na jihu.


Příprava studny na nový nástavec



2 komentáře:

  1. Obdivuji ty, co tohle umí.... Do Průhonic to nemáme daleko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Amelie, děkuji za komentáře. Jsem rád, že se Ti náš dům líbí.

      Vymazat