neděle 30. června 2013

Dvorní vpust ACO

Dnes jsem zlákal bráchu, aby mi přišel pomoct s napojením dvorní vpustě. Nakoupil jsem v BAUHAUS všechny díly a pustili jsem se do práce. Bohužel, na kolenu chyběla jedna gumička a tak jsem musel zpátky do Průhonic, šlohnout gumičku a dozapojit to. Docela jsem se natrápil. Jak mi chybí ten palec, tak nemám takový grip a ty trubky se mi blbě do sebe vkládají. Nakonec to ale klaplo a dvorní vpust je zapojena. V průběhu týdne zapojím i tu druhou, a´t se zbavím bláta kolem domu. 

Pak jsem se pustil do úklidu  vynosil jsem všechen materiál z koupelny a povysával tam. Zbylé dlaždice jsem nanosil na pudu. Pozametal jsem patro i přízemí.

A na závěr jsem ještě nalepil XPS na jižní sokl jídelny a obyváku. Už zbývá pouze oblepit jižní zahradu.


Prkna na terasu opět venku. Tentokrát zabalené v igelitu.



1 komentář: