středa 1. května 2013

Svátek práce jsem slavil prací

Po dlouhé době jsem se opět dostal k blogu. Nebudu rekapitulovat, stejně si to nepamatuji.

Volný den jsem využil k práci na baráku. Protože rádi sedíme na schodech, schod kolem terasy se přímo nabízel. Když jsme to viděli na obrázku, bylo rozhodnuto. Budeme ho mít taky. Sníží nám navážku, takže se zmenší útes a celkově to dobře vypadá.

Po zkušenosti, kdy si stavitel nechal za zbudování 6 patek zaplatit 22tisíc, jsem se do budovaní schodu (zemních prací) pustil sám. Ušetřím, zamakám si a ušetřím za posilku a ještě mám aj dobrý pocit, že taky buduji.

Kolem celé terasy jsem vykopal 50cm široký a 15+22+15cm hluboký okop. 15cm jsem vyplnil štěrkem  Bude to drenážní vrstva pod budoucím schodem aby nám neodhníval zespoda. Vykopanou zeminu jsem vozil na jižní hranu pozemku (70cm od hranice), kde budu navážet od nuly na východě až po 160-20cm na západě).



 
Zakůrovaná závlaha
Severní hrana pozemku


Žádné komentáře:

Okomentovat