středa 21. listopadu 2012

Den D

Dnes ráno jsme se s firmou ProfaHouse potkali na pozemku za účelem zbudování základové desky. Ráno jsme nakreslili čáry "0" a zjistili, že kopec není nakloněn pouze na sever, ale taky na východ. Ups. Spekulovali jsme teda s vjezdem a parkováním. Dokonce přišla i Maci a "parkovali" jsem společně. Za jízdu do kopce dostala dokonce vyšší hodnocení poroty než já, kdy mi ASR zhaslo motor. Maci ASR nemá, takže kopec za doprovodu klouzajícího zadku a lítajícího kamení v pohodě vyjela.

Bagrista už byl na místě a evidentně nešťastný že nemá v ruce joisticky a tak jsem vyklidili prostor a začalo se se skrývkou ornice. Půda byla krásná, bývalé pole se nezapře.  Mezitím jsme se od místního, který se přišel podívat copak se to na jeho ulici děje dozvěděli,  že pozemek za který jsme my dali 890CZK/m kupoval prodávající za 250CZK/m. Jak jinak. Když něco kupují Lupínci tak za plnou, to už víme.

Pak se odhrabala "nula" podlahy a my se nestačili divit. Tahle jáma že je na stejné úrovni jako vjezd? To není možný. Laser neklame, oči hodně.

A pak začal masakr. Odečetla se podlaha, deska, materiál a dostali jsem se na "0" základových pasů. To jsme stály v 2 metry hluboké jámě a už se jenom modlili aby tohle dopadlo dobře.

Pasy se hloubili širší lopatou a ještě se bořili, takže šířka základových pasů je tak 200% nad normu. Aspoň nám to nevezme voda :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat